Пропонуємо ремені, по галузі використання (промисловість, сільське господарство, автомобільна промисловість) та за типом (клиновий ремінь, зубчастий ремінь, полікліновий ремінь), великий вибір продуктів. Клинові ремені: Клиновий ремінь використовується в приводах верстатів, промислового обладнання, сільськогосподарського обладнання, автомобілів, тракторів і т. д., і призначені для передачі руху від валу силового агрегату (двигуна) до допоміжних вузлів. За допомогою шківів такий ремінь передає крутний момент між валами механізму. Клинові ремені можна підібрати за маркуванням і за фактичними розмірами (ширина та висота клина, довжина по внутрішньому або зовнішньому колу). Ремені для сільгосптехніки та вантажівок/автобусів також можуть бути ідентифіковані за каталожним номером. При замовленні дуже важливо вказувати повне маркування ременя. Маркування та підбір клинових ременів. У маркуванні ременя клинового закодована вся основна інформація: - Профіль, який вказує на висоту клину та ширину по верхній частині ременя, наявність або відсутність фасонного зуба. - Довжина: за внутрішнім колом (позначається li), по зовнішньому (позначається la), або розрахункова довжина - по корду (позначається Ld або іноді Lw). Переваги та особливості виробництва поліклінових приводів Ці моделі поєднують у собі гнучкість та монолітність плоских ременів з чіпкістю клинових рішень. Технологію, за якою виробляються описувані елементи приводних агрегатів, можна описати двома словами - каландрована гума. У сиру гумову суміш додають текстильні волокна, які укладають під кутом 90° до заготовки, внаслідок чого та набуває додаткової міцності. Не всі компанії використовують каландровану гуму. Деякі фірми воліють укладати в канавки, так звані смуги шприцовані з жорсткими ребрами. Такий підхід дозволяє зберегти ідеальне розміщення кордшнура щодо перерізу ременя. Використання ременів у комплекті У комплекті. Існує правило: "один привід - одна партія ременів". Це означає, що при використанні більш ніж одного клинового ременя в одному приводі необхідно використовувати ремені з однієї партії (крім випадків, коли ремені мають маркування S=C або M=S, що вказує на мінімальні допуски по довжині та відсутність необхідності дотримуватися цього правила) ).