Сайт Flagmа хочет показывать вам уведомления.
Неймінг, назва торгової марки, чому треба довіряти професіоналам? Адже вдала назва – запорука успішного розвитку бренду у майбутньому. Але це далеко не всі вимоги до назв. Критеріїв дуже багато і придумати гарну назву, правильну у всіх відносинах, може лише фахівець. Процес розробки назви торгової марки називається неймінгом, а займається ним копірайтером. Перед презентацією назв Замовнику всі назви перевіряються за базою "УКРНОІВІ" за міжнародним класифікатором МКТУ на патентну чистоту за зареєстрованими свідоцтвами та поданими заявками, щоб надалі можна було зареєструвати вашу торгову марку. Також назва перевіряється у відкритих джерелах інтернету та на наявність вільного доменного імені на ресурсі імена. юа.