Довідковий матеріал : Залізобетонні шпали відрізняються від дерев'яних довговічністю матеріалу, підвищеною жорсткістю, великою вагою, стабільністю розмірів, способом прикріплення рейок, підвищеною электропроводимостью. Термін служби залізобетонних шпал вищий, ніж дерев'яних. Проте підвищена жорсткість цих шпал часто є причиною їх ушкодження як при вивантаженні і зберіганні, так і при експлуатації в дорозі. При вантаженні і вивантаженні залізобетонних шпал слід вживати запобіжні заходи: не ударяти по них металевими предметами, не допускати удари шпал одна об іншу, не скидати шпали з підлоги вагону, не вивантажувати шпали рядами за допомогою троса, оскільки при цьому відбувається ушкодження кромок шпал. Вантаження і вивантаження шпал робиться пакетами по 16-32 штуки залежно від вантажопідйомності крану, із застосуванням ланцюгових або тросових стропів. Для усунення викрадення рейкових батогів і зменшення зносу заставних шайб в залізобетонних шпалах слідує не рідше двох раз на рік (навесні і осінню) проводити суцільне підтягування гайок заставних і клемних болтів. У зрівняльних прольотах на кінцевих ділянках рейкових батогів (по 40-50 м) в періоди між суцільними підтягуваннями гайок слід додатково підтягувати гайки заставних і клемних болтів, що ослабіли. В результаті спостережень за роботою залізобетонних шпал в дорозі складена класифікація їх дефектів. Відповідно до цієї класифікації кожному дефекту привласнюють певний номер, дано схематичне зображення дефекту і його короткий опис при двох мірах розвитку, причини виникнення дефекту і заходу по експлуатації шляху з шпалами, що мають цей дефект. Цифрове позначення номера дефекту включає: номер групи дефектів, порядковий номер дефекту в групі і, після точки - міра розвитку дефекту. У класифікації всього п'ять груп дефектів і двадцять два дефекти. Верхня будова залізничної колії є єдиною комплексною конструкцією, що складається з рейок, рейкових опор (найчастіше у вигляді шпал), баласту, стрілочних перекладів . Верхня будова шляху сприймає і пружно передає на основний майданчик земляного полотна динамічні дії коліс рухомого складу, а також направляє колеса рухається шляхом рухомого складу.
Ми пропонуємо укомплектовані шпали залізобетонні б/у у зборі . У комплект входить : -шпала залізобетонна б/у -подкладка КБ- 65 (50) б/в -болт застави у зборі з гайкою, гровером 2-х витковым, изовтулкой, шайбою плоскої (все б/в) -болт клемний у зборі з гайкою, клемою, гровером 2-х витковым (все б/в) - гума ЦП (нова) - гума ОП (нова) По вибору покупця шпала ж/б б/в може комплектуватися кріпленням як новий, так і б/в під тип рейка Р- 65 або Р- 50.