Тестер для проверки герметичности прокладки головки блока цилиндров с переходниками, QS30187A Quatros
Тестер Quatros QS30187A дозволяє легко діагностувати та швидко виявляти пошкодження прокладки головки блоку циліндрів. У разі пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або ГБЦ, частина вихлопних газів, у тому числі СО2
йде у систему охолодження. Принцип роботи приладу ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження. Реакційна рідина у випробувальній камері реагуватиме з газами із системи охолодження і т. д. підвищений вміст CO2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) допускає поділ
залишки у першому відділенні (наприклад, краплі холодоагенту), які можуть негативно вплинути на результат тесту.
- Пристрій для вимірювання герметичності прокладання головки блоку циліндрів. (має дві камери C і D, розділені фільтром, та універсальне з'єднання до кришки радіатора F)
- Ручний насос для відкачування газу із системи охолодження А та В,
- Місткість з реакційною рідиною
- Порожній контейнер для використаної рідини (реакційна рідина, якщо вона не змінила колір, може бути використана кілька разів, за умови, що вона не просочилася в
охолоджуюча рідина до нього)
- З'єднання закінчується швидкороз'ємним з'єднанням (E), що забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точний вимір,
- Комплект із трьох перехідників:
R123: Mercedes-Benz, GM (Buick) та Jeep
R134: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum, Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford.
R125: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler та Acura.
- Весь комплект у зручній валізці.
Принц роботи:
1. Заповніть верхню камеру реакційної рідини до рівня, зазначеного на камері.
2. Зніміть кришку заливної горловини охолоджувальної рідини та запустіть двигун.
3. У разі появи пари охолоджувальної рідини встановіть прилад на місце кришки заливної горловини охолоджуючої рідини. Перевірте герметичність з'єднання (мал. 2).
4. Як тільки пари охолоджуючої рідини з'являться в нижній камері, злегка всмоктати пару у верхню камеру за допомогою віджимання (А).
5. Зміна кольору реакційної рідини на жовтий з появою бульбашок газу вказує на пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або пошкодження голови.
6. Після завершення випробувань вимкніть двигун та обережно розберіть прилад. Зніміть верхню камеру та закачайте свіжий
повітря в камеру. Коли рідина змішується з повітрям, вона повертається до свого колишнього кольору. Використану рідину можна використовувати повторно.
використовується, якщо він повернувся до свого початкового кольору.